Tervetuloa Jyväskylän Kansallisseuran sivuille!

Jyväskylän Kansallisseura ry on vanhin jyväskyläläinen kokoomusyhdistys. Kansallisseura perustettiin vuonna 1919 vaikeissa olosuhteissa. Yli satavuotias yhdistyksemme on aina kunnioittanut perinteitä ja samalla katsonut vahvasti tulevaisuuteen. Olemme vahva vaikuttaja niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti. Yhdistyksemme jäseniä vaikuttaa useissa kaupunkimme   vastuullisissa luottamustehtävissä.

Tervetuloa mukaan vaikuttamaan kotiseutusi asioihin!

Tavoitteemme

Yhdistyksemme tavoitteena on tarjota mahdollisuuksia vaikuttaa kunnalliseen päätöksentekoon Jyväskylässä yhdessä muiden alueen kokoomustoimijoiden kanssa.  Jyväskylän Kansallisseura on myös Keski-Suomen Kokoomuksen jäsenyhdistys ja vaikutamme piirijärjestön kautta koko maakunnan asioihin.

Tarkoituksemme on edistää kokoomuslaisen arvomaailman näkymistä niin kunnallisella, alueellisella kuin valtakunnallisella tasolla. Jyväskylän Kansallisseura tukee eduskunta-, kunta- ja aluevaaleissa ehdolla olevia jäseniään vaalityössä.

Liity jäseneksi ja tule mukaan vaikuttamaan!