KUVAGALLERIA

Kansallisseuran syyskokous 20.11.2018

Vietimme lämminhenkisen syyskokouksen historian havinaa huokuvassa Fredriksonin Vihreässä talossa kuunnellen talon entisen asukkaan Erkki Fredriksonin kiinnostavaa esitelmää Jyväskylän historiasta.

Esitelmän jälkeen pidimme sääntömääräisen syyskokouksemme. Valitsimme uuden hallituksen. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Juha Suonperä, vanhoina jäseninä jatkavat Pentti Niekka, Juhani Lindholm, Vesa Kaitare, Markku Ikkala, Anna-Maija Itäranta ja Anne Koskimaa-Jaatinen. Uusiksi hallitusjäseniksi valittiin Heikki Salonen, Niilo Nissinen sekä Veli-Matti Jaatinen.

Kiitos Jyväskylän Kokoomus kun olitte mukana tässä tapahtumassa!

Jyväskylän Kansallisseura ja Jyväskylän Kokoomus

syyskokous 22.11.2017  hotelli Verso

Jyväskylän Kansallisseura ja Jyväskylän Kokoomus pitivät syyskokouksensa 22.11.2017 hotelli Versossa. Ennen kokousta vietettiin lämmminhenkinen keskustelutilaisuus Verson yrittäjien Katariina Pilppulan ja Ari Pärnäsen opastuksella millaista on 50 henkeä työllistävän yrityksen arki keskellä Jyväskylää
Terveiset Jyväskylästä! #liikkeellä Sauli Niinistö 2018

Wiljan ja Ween - Keljonkankaan markkinoilla oli vohvelinpaistajilla mukavaa

Wiljan ja Ween ahkerat talkoolaiset Merja Saarela, Juha Suonperä, Anna-Maija Itäranta ja Cecilia Nyberg
Wilja ja Ween vohveleidenpaistajat Sinuhe ja Janne Sankelo
Keljonkaankaan syysmarkkinoilla Markku Lamberg, Pentti Niekka,Piritta Wahlstedt, Juha Suonperä ja Niilo Nissinen

Kansallisseuran perinteinen Ruiskukkien aikaan-risteily seilattiin lauantaina 26.8.2017 , joka on kansallisseuran keskeisin vuosittainen tapahtuma

KUNTAVAALIT keväällä 2017

#tehdäänyhdessä #kuntavaalit #kaikillehyvä #jyväskylä

Hyvää sunnuntaita teltalta toivottaa #upeatiimi

Räntäsadekaan ei hyydytä kampanjaa #upeatiimi 1.4.kävelykatu

Vaalipaneelipäivä ja Kansallisseuran kevätkokous

opiskelijoiden, senioreiden ja kevätkokouksen  tunnelmakuvia

Tunnelmakuvia liisteröintitalkoista 16.3.

Killerin raviradalle kokoontui parikymmentä ehdokasta ja heidän tukitiimiläistään yhteisiin liisteröintitalkoisiin. Jälki oli hyvää, tekijät ahkeroita ja joukon yhteishenki huikea. Tällä porukalla kelpaa tehdä vaaleja!

KUNTAVAALIT 2017 KAMPANJA-AVAUS aurinkoisena lauantaina 11.3

Aurinkoinen kampanja-avauspäivä lauantai 11.3.2017  sujui loistavassa hengessä ja kuntavaaliehdokkaamme kohtasivat kuntalaisia ympäri kaupunkia. Tapahtumia järjestettiin Korpilahdella, Kävelykadulla, Tikkakoskella, Vaajakoskella sekä Palokassa. Makkarasta, kahvista sekä hyvistä keskustelusta nauttiin runsaasti. Kokoomuksella on paitsi suurin myös monipuolisin ehdokaslista, joka on täynnä aivan loistavia ehdokkaita! Tällä porukalla on hyvä mennä kohti vaaleja! Ehdokkaisiin ja vaaliteemoihimme voi tutustua osoitteessa www.kokoomusjkl.fi#kokoomusjkl #ehdollaollaan #tehdäänyhdessä #kuntavaalit#teltallaollaan

Jyväskylän kunnallisjärjestö 50 vuotta Talousseminaari 10.2.2017